lördag 24 juli 2010

blogg paus


Hej bloggen. Jag har inte skrivit ett riktigt inlägg på några veckor nu. Detta blir det första. Jag har bestämt mig för att ta en blogg paus. Jag hinner verkligen inte blogga nu under sommaren, jag har fullt upp hela tiden,varje dag. Är med mina vänner,solar och badar, festar, you name it. Jag kommer börja blogga som vanligt igen efter den 23 Augusti förhoppningsvis. För just nu kommer det inte bli några inlägg. Kanske någon gång då och då, men mer än så blir det tyvärr inte. Jag har haft världens bästa sommarlov, och än är det inte slut. Har träffat massa nya människor, festat, åkt båt och en jävla massa andra saker. Och mer ska hinnas med. Nu har jag inte tid att skriva mer, ska äta tacos, sedan kommer lite kompisar hem till mig på filmkväll och mys. Ha en fortsatt underbar sommar, så hörs vi igen i Augusti. Jag älskar er. puss&kram


/ Linnea Evelina Melin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar