onsdag 17 februari 2010

beautiful flower

Hej sötnosar. Förlåt för dålig uppdatering,men har haft fullt ös hela dagen. Kom hem för en liten stund sedan,har varit i stan med några tjejkompisar och firat Christina som fyller 17 år idag! Grattis till dig snygging. Kvällen tillbringade vi på cafe Tintin inne i stan med tända ljus och en stor fet kyckling baguette, mumms! Tidigare idag var jag i stan med Cecilia som skulle sola på sportlife, jag solade dock inte men följde med henne iallafall. Efter solningen åkte jag hem och fixade i ordning mig snabbt, för att sedan åka tillbaka in igen. Jag lyckades inte ta någon outfit bild från kvällen, det får bli nästa gång. Just nu ligger jag i min säng och är väldigt trött, varit en lång dag.Nu ska jag glida runt lite på datan ett tag och pumpa skön musik i högtalarna,sedan nana kudden. Jag skriver mer imorgon. Sleep tight lovers.

Love,Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar