söndag 7 februari 2010

miss it


jag och världens bästa

Hej babes. Kom hem för en stund sedan. Sitter vid datorn och pumpar go musik! Rätt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Imorgon är det Måndag, det betyder dagen innan Egypten! aaah,längtar. Har redan lagt fram lite klänningar och bikinis som jag ska ha med mig. Har också köpt lite nya söta tunikor,åh det kommer bli underbart. Finns inte så mycket att skriva,eftersom det inte har hänt så speciellt mycket denna helgen. Igår var jag iallafall i stan med Jonna, det blev inte så länge eftersom alla affärerna stängde när vi kom typ,så det blev donken! Funkar det också. Mer än så har jag inte gjort denna helgen. Skulle egentligen sprungit på löpbandet igår och idag. Men eftersom jag kom hem så sent båda dagarna,får jag helt enkelt ta igen det imorgon. Jaja,nu gosar jag med min vovve nos. Skriver nog lite senare.

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar