lördag 20 februari 2010

happy


Alltså,ursäkta mig men kvällens avsnitt av melodifestivalen? Vad händer med vårt älskade Göteborg egentligen,det var ju Elin Lanto som skulle kommit vidare tycker jag. Jaja, nu sitter jag vid datan med chill musik och fixar med massa bilder. Idag har jag inte varit utanför min ytterdörr,eftersom jag är näst intill insnöad. Så det har blivit chill dill hemma i soffan med godis och cola, det funkar alltid! Nu ska jag fortsätta leva livet,som för tillfället inte kan bli underbarare. Ibland är jag så glad att jag vill fälla en tår för att se att jag verkligen lever.
Ska tatuera mig också föresten. Tror det kommer bli denna texten:

Somnia futuru
Memento praterita
Vive in diem

vad det betyder får ni klura lite på.
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar