måndag 15 mars 2010

kill me



Sitter och pluggar matte för tillfället. Jag mår psykiskt dåligt eftersom jag inte förstår mig på matematik överhuvudtaget. Att jag dessutom har två stycken prov i det på Torsdag gör verkligen inte saker och ting bättre. Har även datorkunskaps prov på fredag. Visst är väl livet underbart ? Snälla,kan inte någon komma och döda mig? Hade varit jätte snällt. Jag sitter faktiskt inte hemma och tycker synd om mig själv,men jag förstår verkligen ingenting. Jag måste nog prata allvar med min matte lärare och säga till honom att jag behöver hjälp!

Jaja, jag kom hem för ett tag sen, har varit på bio med Jonna. Vi såg snabba cash,verkligen jätte bra tycker jag. Har pratat med andra som tycker filmen är överskattad,men den träffade mig mitt i prick. Jag älskar sådana filmer. Och Joel Kinnaman är ju bara så snygg! Så har ni inte sett filmen,se den. Det är mitt tips. Nu ska jag fortsätta kämpa mig igenom äckliga matte tal som handlar om någonting jag inte förstår,ska slå upp orden geometri och ekvationer i ordboken nu hade jag tänkt. Skriver senare, fortsätt ha en underbar Måndag. Puss Linnea.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar