tisdag 16 mars 2010

rubrik

Hejsan alla söta. Nu sitter jag på matte lektion. Men jag förstår fortfarande ingenting. Som tur är har jag en ganska snäll lärare,han har flyttat provet till efter lovet. Det är ca 4 veckor kvar. Jag älskar faktiskt honom lite för tillfället.:) Jag och Pernilla sitter och roar oss genom att skicka iväg papperflygplan på varandra. Efter skolan skall jag in till stan och köpa ett par skit snygga brillor från Cubus. Dom kostar bara 100 kronor, det är väl tur eftersom det är de enda jag har kvar i plånboken. Sedan är jag totalt pank, känns inte kul alls. Jag ska jobba ihop lite pengar. Utan pengar, ingen Linnea! Skämt å sido, nu ska jag fortsätta försöka få in i mitt huvud hur man bestämmer volymen på en Prisma. Japp ni hörde rätt, detta är mitt roliga liv. Skriver hemma, pusspuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar