söndag 14 mars 2010

Stereo love

Tro det eller ej,men jag lever faktiskt. Jag har inte skrivit på år och dagar nu känns det som. Jag har liksom tappat suget,och inte haft tid för bloggen. Men nu skriver jag igen. Just nu ligger jag i sängen och är lite bakis. Gårdagen tillbringade jag tillsammans med Jonna och Pernilla. Vi åkte hem till Kim sötnos och hans kompisar på krök, mysigt, Där stannade vi väl till 2 kanske,sedan åkte jag och Jonna vidare hem till mig och sussade.:) Puss på en trevlig kväll. Allt blev inte
riktigt som planerat,men jag är nöjd ändå! Njaa,nu ska jag kanske ta och sova en stund innan maten e färdig. Idag blir det skit god mat,så gäller att orka hålla sig vaken. Skriver senare. ha en slapp söndag,det har jag.










Lite bilder från igår kväll. <3>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar