tisdag 16 mars 2010

lovelove


Sitter just nu vid datan och pumpar go musik som vanligt. Jag är inte alls trött. Ändå är klockan redan halv tolv. Idag har varit en slapp dag.Efter skolan åkte Jonna med mig snabbt till nordstan,där jag köpte solbrillor. Sedan var hon tvungen att ta tåget hem. Jag hade inga hemma nycklar,och min mamma och pappa var i kungshamn och kollade på båt som vi kanske skall köpa. Men jag orkade inte gå själv i stan så jag sprang till första bästa buss, och åkte hemåt. Fick dessvärre gå av en halvtimme från busshållplatsen hem,eftersom jag inte tog bussen som går hem till mig,då skulle jag få vänta 45 minuter. Kändes ju sådär roligt att gå 30 minuter med en väska som vägde lika mycket som världens starkaste man & med kläder så man frös rumpan av sig. Menmen hem kom jag ju iallafall. Imorgon efter skolan skall jag åka med Jonna hem,där vi ska träffa Dennis,Jonnas kompis. Nice. Jaja,nu ska jag fortsätta kolla runt lite innan jag ska dejta kudden. Vi höres imorgon puss på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar