måndag 17 maj 2010

im back

Nu är klockan tio minuter i 12, och jag är inte ett dugg trött. Det kan vara för att jag stannade hemma från skolan idag och vaknade klockan två! Suck, aja får väl sitta här vid datan och plugga hela natten eller någonting annat vettigt. Jag har inte skrivit på ett tag,jag vet. Men jag har helt enkelt inte tid eller ork. Jag har otroligt mycket att göra i skolan just nu,och de nationella proven har satt igång också. Känner inte att jag hänger med alls. Menmen, så kan det också vara. Jag har ingenting kul att skriva för tillfället, men jag kommer iallafall slänga upp lite bilder på vad jag har gjort den senaste tiden. Så,nu vet ni att jag lever iallafall. hörs, love




Förkrök hos Paulina,innan utgång. Valborgsmässoafton

vi tog en båttur en fin vårdag
jag och jonna på klädesholmen.
Världens bästa,jag älskar dig

2 kommentarer: