måndag 24 maj 2010

update


Hej sötnosar. Har inte haft tid att uppdatera idag, har varit så fint väder,så har varit ute för det mesta. Nu sitter jag iallafall vid datan. Min dag har varit ganska chill, först var jag i skolan till klockan 1 tror jag. Jag fick VG på mitt flättekniksprov,är väldigt glad över det. Det gick lite segt i början men när jag väl kom igång,blev det rätt bra! Efter skolan gick jag och Jonna i stan en liten stund, käkade donken. Efterlängtat. Inte ätit det på ett tag,stolt! Efter stan tog vi tåget hem till henne,deckade som vanligt i hennes goa säng medans hon packade,för att åka hem till sin pappa. Aa, och nu sitter jag här. Har inte mycket att skriva idag. Så detta kanske blir det sista inlägget för idag. Lägger in lite bilder från idag också, och om några minuter slänger jag upp resten av bilderna från i Lördags hemma hos Magnus. Puss & kram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar