söndag 30 maj 2010

trött

Hej bloggen, det har inte blivit några uppdateringar denna helgen, har haft alldeles för mycket att göra, men kan iallafall sammanfatta lite kort.

Fredag: Åkte med Jonna hem direkt efter skolan,och sov där. Köpte massa godis & chips och bara degade framför en rolig komedi.

Lördag: Blev hämtad tidigt på morgonen,för Jonna skulle jobba. Åkte hem och fixade mig lite snabbt för att sedan åka med mamma och pappa och kolla på min storebrors nyköpta lägenhet i Stenungsund, sjukt fint ! Var hemma igen runt 2, väntade på Jonna. Vi fixade iordning oss och drog till Eriksberg för att grilla med massa skönt folk. Det blev en riktigt mysig kväll med grill,dricka och härligt väder.

Söndag: Vaknade upp,riktigt trött med Jonna över mig. Hon åkte hem,jag fixade mig,döds trött för att sedan åka hem till mormor och käka lite mat och fira morsdag. Köpte en perfym till mamma, hon blev glad.

Och nu sitter jag här,fortfarande lite smått bakis. Väntar på att mamma ska komma hem med en stor fet pizza som jag ska njuta med framför tvn. Så aa, det har jag gjort i helgen. Lägger upp bilder senare också, när jag fått dom. Jag tog nämligen inga bilder själv. Men nu ska jag plugga lite, hörs senare. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar