onsdag 19 maj 2010

love it or leave it

Nu kom jag precis hem, har varit en lång dag. Har inte kunnat uppdatera idag eftersom jag inte haft tillgång till internet. Sen vill man ju inte sitta inne i detta varma vädret. Klockan är kvart i 11 på kvällen och jag kan gå i shorts ute. Helt underbart. Idag efter skolan åkte jag och Jonna till stan och käkade på Lydias, mums. Efter det åkte vi hem till henne i Tollered. Eftersom det har varit strålande solsken med minst 20 grader ute,så tog vi på oss linne och shorts och gick en promenad bort till en mysig strand nära henne. Där satte vi oss på ett litet berg och solade och bara hade de mysigt.Efter ett tag blev de för varmt där,så vi gick hemåt igen. Mamma hämtade mig där,snäll som hon är. På vägen hem åkte vi förbi min systers nya lägenhet, där min pappa och bror var och målade och tapetserade. Hon börjar få det riktigt fint nu! Jaja, det kommer lite bilder och till och med videoklipp om en liten stund. Håll ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar