tisdag 18 maj 2010

love all over

Åh jag blir så glad! Såg precis att en av mina äldsta och närmsta vänner hade länkat mig på hennes blogg, så kan inget annat än att göra detsamma. Denna tjejen har jag kännt i hela mitt liv,sedan vi sprang runt i blöja,till idag. Hon är världens goaste. Hon driver en väldigt bra blogg som ni verkligen borde läsa. Josefine, tack för att du finns,jag älskar dig. www.nattstad.se/ladyjojo ta er en titt.




Sedan kan jag passa på,medans jag är igång att ni kan kolla in min världens bästa Jonna också. Beundrar henne och hennes blogg. Hon är fixat och trixat med allting helt själv och skriver sjukt bra. Följer hennes blogg och blir sur om hon inte uppdaterat,haha. Love you bebis! http://www.jonnakatrin.blogspot.com/

Detta blir nog de sista inlägget för ikväll, så godnatt allihopa, kanske skriver ett till. Är på riktigt blogghumör idag. så vi fårse, men annars sovgott sötnosar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar