tisdag 15 juni 2010

15 juni 2010

Jag har inte skrivit igen,jag vet. Men nu har jag sommarlov, så har inte alltid tid. Har iallafall sovit hos Jonna två nätter, vi färgade våra hår första kvällen, så nu är jag vit i huvudet. Känns fräscht och snyggt,bild kommer. Idag har jag bara chillat på smeten i det fina vädret. Vaknade hos Jonna och fixade mig lite snabbt, tog sedan tåget hem. Och nu sitter jag här. Visst är livet härligt! Älskar när det är så fint väder. Längtar till helgen,då blir det party.

Planer denna veckan:

Onsdag: Min storasyster fyller 21 år. Skall fira henne, hon har önskat sig vinglas, så det kommer hon få av mig. Hon läser inte min blogg, så kan skriva det här. hihi. På kvällen ska jag, Jonna,Cecilia och Michaela ha myskväll med pizza,chips,godis,film you name it. Mysigt !

Torsdag: Sola och ha det gött, kolla typsnitt till tatuering,så det blir klart ordentligt. Låter ödet bestämma resten.

Fredag
: Tatuera mig! Kommer jag våga? halv 4 skall jag bli gaddad. Efter det blir det lugn hemma kväll med familjen tror jag. Ladda inför Lördagen, då det blir fest. vi hörs sen, pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar