torsdag 3 juni 2010

.

Nu är jag klar med plugget! Äntligen. Sitter och lyssnar på go musik och kollar runt lite just nu. Duschade alldeles nyss och smörjde in mig i en skimmer bodylotion, så ser mycket brunare ut,hihi me like.Funderar på att gå ner och ta mig en macka med coca cola, men tränade förut, ovärt att dricka cola efteråt då kanske, eller vad säger ni? Är jag värd ett glas coca cola? Är sjukt sugen. Menmen, imorgon blir det som sagt grillning. Ser framemot det. Jag ska möta Jonna imorgon runt 10 i stan för att köpa grill saker, och en ny bikini till mig. Sedan drar vi vidare till skolan,där vi är till klockan 3. Sen blir det väl hem och fixa iordning sig. Och dra sig ut. Ska försöka uppdatera imorgon någongång iallafall. Vi får väl se. Nu ska jag gå och äta,sen sova tror jag vi hörs, pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar