söndag 13 juni 2010

update


Hej allihop! Det börjar bli lite knackigt mellan inläggen nu har jag märkt. Men det beror på att jag har sommarlov nu och inte hinner uppdatera. Nu skriver jag iallafall. Jag kan sammanfatta helgen lite kort.

Fredag: Skolavslutning,sedan restaurang med Jonna,Cecilia och Michaela, super mysigt! Efter det drog jag och Jonna vidare hem till en kille som heter Nicky,med Emelie och hennes kompis. Kvällen slutade inte lyckat,men thats life.

Lördag: Jag och Jonna vaknade upp hemma hos mig, skit trötta. Gick upp runt 3,då Niclas kontaktade mig och frågade om vi ville komma på fest. Självklart svarade jag JA! Så vi blev 9 tjejer som åkte in till stan för att åka till en takvåning på Heden. Nice blev det!

Ja och nu sitter jag här, ska gå ner och äta precis, sedan åker jag hem till min älskade bästavän Jonna och sover där. Vi ska färga håret på varandra, kolla film och äta chips. Bara ha det mysigt. Hörs kanske senare. Annars vill jag bara säga, ha en trevlig söndag, godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar