onsdag 9 juni 2010

back


Jag lever! Nu var det snart 1 vecka sedan jag skrev. Men jag har verkligen inte haft tid att blogga denna veckan. I helgen blev det grill både fredag och lördag,tack vare att vädret var nice! I Måndags hade jag friluftsdag med skolan,vi gjck 9 km i Skatås. Efter det,var jag död och åkte hem till Jonna,där jag sov över. Igår vaknade vi,åkte till skolan, åkte hem. På kvällen tog jag en rask promenad till solariet, man vill ju faktiskt vara lite brun på skolavslutningen som är på Fredag. Aaa, och idag då. Har inte gjort så mycket mer än åkt runt med mamma och letat skor, hittade inga. Blir så trött på att aldrig hitta fina skor som jag vill ha, suck på det. Kvällen slutade med en promenad i regnet,härligt! Aja. Nog om blablabla. Nu sitter jag och försöker komma in på msn, men min dator vill inte samarbeta. Så bloggar istället. Ska faktiskt lägga in bilder på vad jag har köpt den senaste tiden. Det är ganska mycket fina grejer. Håll ut. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar