torsdag 24 juni 2010

Torsdag kväll

Hej sötnosar. Jag har verkligen inte hunnit uppdatera de senaste dagarna. Nu har jag iallafall flyttat ut till mitt sommarställe där jag kommer vara de kommande 6-7 veckorna. Så skönt! En liten stuga precis vid havet, så det ska vara. Imorgon är det midsommarafton. På dagen skall jag vara hemma med min mamma,pappa och mormor. Hon har önskat att hon får vara med oss på midsommar, så det är självklart att vi ställer upp. Jag älskar min mormor. Senare på kvällen får jag se vad jag gör. Det blir nog en bra dag fylld med kärlek i vilket fall som helst. Nu sitter jag i min husvagn helt ensam, har precis fått igång internet. Mina föräldrar är i stugan, men eftersom den är så liten, så har min pappa köpt mig en helt egen " stuga". Japp ni läste rätt, jag bor själv i en husvagn med ett förtält. Nice man. Det får duga. Jag bloggar nog lite senare. Om jag inte somnar. puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar