lördag 26 juni 2010

dagen efter

Hej bloggen. Just nu sitter jag med huvudvärk. Drack nog lite för mycket igår kväll, går inte in på detaljer om vad jag har gjort denna morgonen. Mår iallafall mycket bättre än innan. Om några timmar kommer Jonna hit och stannar i några dagar. De blir härliga dagar med grillning,tältning,sol och bad. Ska bli riktigt mysigt. Pernilla och Josefin som sov hos mig inatt åkte för någon timme sedan. Har inte hunnit göra så mycket mer än att städa och fräscha till min husvagn. Ska snart fixa mig, ta en dusch och sminka mig. Känner mig verkligen inte snyggast i världen just nu kan man säga. Vi kom hem runt halv 4 igår natt. Det blev iallafall en jävligt lyckad kväll. Ursäkta ordvalet, men det var riktigt nice. Jag åkte inte med Tilda och Linn. Jag åkte istället hem till Magnus på krök med Pernilla och Josefin. Där träffade jag även Filippa. Riktigt go kväll. Nu ska jag smörja in min tatuering och sedan fixa och trixa. Hörs senare, ni kanske får en dagens outfit också. pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar