torsdag 17 juni 2010

sooool

Nu ligger jag ute i solen och steker! Det är så underbart skönt väder. Det blev tyvärr inga fler inlägg igår, men det blev iallafall en lyckad och mysig kväll. Vi köpte pizza och massa godis som vi gottade oss med hemma hos mig samtidigt som vi spelade spel. Tjejerna stannade hos mig till halv 12 ungefär sen drog dom hemåt. Då gick jag och la mig, därför jag inte hann blogga. Men nu skriver jag.Det är ju bra, hihi. Idag ska jag bara vara hemma och ladda. Ska ju tatuera mig imorgon. Jag är jätte nervös men tror det kommer gå bra. Är inte rädd för sprutor och sånt, så detta klarar jag nog fint, hoppas jag. Min syster kommer hit senare, hon fyllde år igår så vi ska fira henne lite idag. Nu ska jag fortsätta pressa i solen, ut med er! Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar