tisdag 1 juni 2010

natti


bild före blonderingen
Nu sitter jag vid datan och kollar runt lite. Har inte uppdaterat idag heller, det beror på att jag åkte direkt hem till Jonna efter skolan för att färga mitt hår där. Det blev blondare, mycket blondare. Är nöjd med resultatet. Har dock inte lyckats ta någon bra bild, kanske kommer imorgon. Sedan det här med dagens outfit. Tycker ni det är något jag ska fortsätta med? Har varit ganska slarvig med det, men uppskattas det,så klart jag ska ta mig i kragen och fortsätta. Min svullnad på benen har gått ner en aning också föresten, så jjag kunde ta mig till skolan imorse iallafall. Det gör fortfarande sjukt ont, men drogar ner mig i salvor och tabletter,så hoppas det kommer bli bättre snart. Har inte mycket att skriva, ska nog nana strax. Men måste bara säga en sista sak. Nu är det bestämt. Jag ska tatuera mig! Tatueraren ger mig besked om vilken dag och tid det blir. aaah, är sjukt nervös, vet inte om jag vågar. Skall iallafall ha en text på latin i nacken. Kommer bli nice. natti <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar